lycka är internet.

Det är verkligen en befrielse att ha internet. Mycket skönt. Igår var jag först och fikade med Toy och Madde sedan nere på stan med Toy för att leta vinterjacka åt henne. Det gick väl inte helt smärtfritt men vi hittade till slut en snygg röd jacka.
Som tack för hjälpen, stod jag (?) för middag. Haha men men, klart man ställer upp och gör en delikat middag bestående av korv och makaroner.
Senare på kvällen gick jag och Emma för att se nya Harry Potter filmen. Gillade även den dock är det ju jobbigt att det bara är del 1, nu måste man ju vänta svin länge tills nästa. Suck.
Lite andra grejer på g hos oss, dock vet vi inte när det kommer bli men snart. Berättar mer senare.
Ska snart mot jobbet för att inviga en ny arbetsvecka. Känns riktigt nice att jobba ons-lör den här veckan. Men det märks att jag och Emma aldrig ses när jag jobbar haha. Det blir kommunikation via facebook.
Drömde något riktigt konstigt inatt, eller har drömt konstigt senaste tiden. Fast den här drömmen får gärna fortsätta, eller allra helst i verkligheten. Haha.
Bloggar mer imorgon igen. Hoppas på lite tryck ikväll det vore roligt.

Dagens musik; Petter - En tuff brud i lyxförpackning



och han brevid, så stolt att ha henne nära sig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

söt bild :) gillar ditt namn, aldrig sett den stavningen förut :) unikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback