internet is back.

Internet is back! Äntligen. Det är liksom jobbigt när man är van vid att alltid ha tillgång och så plötsligt så poff, borta. Dock börjar det tyvärr bli en vana. Vårat internet här är kasst! Dör med jämna mellanrum. Men iallafall 2 ggr nu så har vi behövt be om hjälp och en montör har fått kolla på det. Borde man inte fatta att något inte riktigt stämmer? Eller? Jag tycker det. Och att vi borde fått in routern till oss nu när dom ändå är bortresta i Iran tills i maj. Men inte det. Eller så tänker dom inte på det.
Igår tränade jag handboll iallafall, svinroligt! Men jag saknar laget därhemma. Som fan, det ska ni veta. Det gick sådär, missade frilägen och lite så. Men så vet jag också att jag sätter väldigt höga krav på mig när det gäller handbollen. Men imorgon tar jag nya tag. Kan träna hela den här veckan och nästa vecka. Det känns kul! Dock är träningen jävligt sent. Blir hämtad kl 20.30 och så slutar träningen 22.30 OM jag kommer vara trött efter det. Tråkigt att det är så sent när man ändå inte jobbar, hur ska jag få dagen att gå? Jag städade och tvättade idag.. Hm, ett mysterium att lösa helt enkelt. Fast om internet funkar så kan det gå fort ändå, kanske. I will do my best.
Har gjort en annan trevlig sak också som förhoppningsvis lyckas bra. Men kan inte säga något än dock. Måste ju se hur det blir först.
Fick tråkiga besked från gymmet också. Dom blir SATS så alla avtal försvinner. Så mitt tilbud försvinner också, men Toy skulle kolla vad hon kunde göra. Hoppas givetvis på bra besked så man kan träna i både sverige & norge då. Vore sjukt nice! Men jag ska inte ropa hej än.
Inte min dag idag riktigt. Men träna gjorde jag iallafall, fast det inte gick svinbra.

Dagens musik; Stone Sour - Brother



om du älskar mig, kommer jag lämna dig...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Det var väl kul att få lajja boll igen oavsett hur det gick. Huvudsaken att man gör det så kommer ju tekniken tillbaka, eller hur. Sista dykhelgen nu och sedan är det inte förens i slutet på Januari som näsan pekar mot Egypten med dessa elever. Annars allt bra hemma, MEN snön ligger kvar,va fan e de för sätt...... Puss o kram.P

2010-11-11 @ 07:28:35
Postat av: angelique

jo du har rätt, klart det kommer tillbaka! och jag tycker det är jätte kul att få stå på banan igen, fast man inte har bk salem runt sig. gud va skönt! då är mammilu nöjd också. och det där med snön ja.. ja nu får du helt enkelt känna på vinter! kan du behöva, haha! vi har nästan ingenting mest frost faktiskt, men det kommer väl. Puss å kramis!

2010-11-11 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback