heliga söndag och lediga måndag.

Måndag och jag är ledig. Idag kändes det JÄVLIGT skönt att vara ledig. Shit va jag behövde sova. Ställde om klockan 4-5 ggr då jag insåg att jag inte alls har någon anledning att gå upp. Så jag sov bort hela dagen, utan att ens känna mig stressad över att kanske göra något vettigt. DET kallar jag en ledig dag. No stress.
Igår ringde mammilu i vanlig ordning och hade catch-up-time som vi brukar ha på söndagar. Och som alltid så var jag hos Madde och hade söndagskos när hon ringde. Det var en riktigt härlig söndag, sov länge mötte upp Toy och Madde, köpte pizza, godis och läsk, hem till Madde käkade och kollade hipphipp slumrandes på soffan. Sedan kom Maria hem och höll oss sällskap och även Henke kom dit. Vi hade det riktigt trevligt. Bestämde oss sedan för att gå till Champoo och terra Dan som jobbar där.
Då dyker även David och köksmästaren Olle upp. Så japp wallmans på champoo är ju inget ovanligt. Klockan sprang iväg så vi blev kvar tills stängning för att sedan gå hem och krypa till kojs. En sjukt nice söndag faktiskt. Som alltid, heliga söndag.
Är som sagt ledig idag och tänker inte göra något vettigt, eller okej jag ljög, jag både tvättar och städar så det blir gjort faktiskt. Haha.
Mäklaren ringde om våran lägenhet också, och vi kommer behöva flytta in i mitten på december om vi vill ha lägenheten. Damn, känns ju lite sådär då vi nu kommer att betala den här hyran också. Så måste prata med Emma om hur vi faktiskt ska göra. Känns dumt att släppa den lägenheten vi nu fått.

Dagens musik; Håkan Hellström - River en vacker dröm



den är en stulen bil som kör iväg nånstans med dig, utan ljus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback