hel crazy lördag, fullsatt salong deluxe.

Herregud det är 1a advent idag... Som att jag har hunnit ha en tanke på det..? EH nej kan man inte påstå. Igår vi visste att det skulle bli mer än galet. Vi hade närmare 600 pers i salongen. Plus ett sällskap på 200 personer uppe i det vi kallar turbinen som hade en privat fest. Där behövde vi ju givetvis två st bartendrar och sedan 4 i salongen. Och sådant tryck som vi hade, heeeeela kvällen! Toy och jag klarade det grymt bra faktiskt. Som vi hade fått mejl om samt det som vi blev tillsagda om vid middagen, att vi hade förutsättningarna och kunna slå försäljningsrekord på över 1mnok på en driftskväll. Vilket vi givetvis klarade! Med buller och bång! Ganska tidigt under kvällen tror jag till och med. Var ganska trött när det sas på kvarsittningen. Vi blev bjudna på 3 st öl/vin el. cider som tack för att vi jobbat arslet av oss. Så det var kul och ganska skönt. Dock var jag jääävligt trött, 14 timmars jobb 2 dagar i rad blir man ganska sliten. But we did it! Helt galet.
När Emma kom hem idag vid kl 13 så var jag faktiskt tvungen att säga att jag absolut inte kunde gå på någon visning. Jag var helt förstörd. Faktiskt så har jag nästan precis gått upp. Tyckte jag förtjänade det.
Tröttheten kommer efteråt jag vet, men det känns skönt att vara ledig imorgon också, hinna ta igen sig lite. För nästa vecka jobbar jag alla dagar utom måndag och söndag.
Ska ner och möta Madde på stan, bara käka pipparkakor, godis, pizza och massa gott. För idag är det söndagskos!

Dagens musik; Wham - Last christmas



alla vill se dig dala nu, som håkan hellström...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback