fix av rygg plus jobb.

Idag är det fredag och innebär helg för många, men för mig innebär det jobb! Och jag gillar tanken faktiskt. Jag har ju helg på vardagarna, fast då är det ju ingen som är hemma dock. Men det funkar väl. En stund.
Igår på handbollen gick det bättre än i tisdags, fick inga klara lägen igår som då, så det gick bättre. Men hallen var iskall så man blev liksom aldrig helt varm. Men det var roligt! Känns kul att komma igång. Och som det ser ut nu kommer jag kunna träna hela nästa vecka också.
Vi hade någon form av snöstorm här igår, jätte mysigt faktiskt! Blir ju inte alls lika mörkt med snö på gatorna. Dock är det mesta borta nu igen. Förvånar mig inte om det kommer hålla på såhär ett tag.
Förhoppningsvis om jag kan öppna min mejl igen så ska jag fixa min rygg idag. Måste ha telefonnr dit så jag kan bekräfta bara.
Plus att jag får min vinterjacka idag. Har varit knas med leveransen och tjafs så vi får väl se. Men en är undanlagd till mig iallafall på kontoret. Det behövs med den kylan som faktiskt är!
Men skönt med jobb idag. Ska byta bara den här veckan med ätardag idag och söndag då jag står för fikat på barmötet idag. Nice.
Ja jag försöker glömma att Håkan Hellström har sin konsert i Oslo ikväll och sthlm imorgon... Känns verkligen skit att missa det. Usch.

Dagens musik; Petter - Stockholm i mitt hjärta (så mycket bättre)



blir det krona kommer jag härifrån och blir det klave så ligger jag, snart under jorden...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Och åter igen tack för blommorna, dom va verkligen skit fina. Ska ta kort på dom om Tim släpper min kamera... Kallt, regnar, på väg mot snö igen,va ska man säga....Puss o kram. P

2010-11-15 @ 15:50:11
Postat av: angelique

varsågod världens bästa pappilu! det var du minst sagt värd :) hoppas att du tagit kort för jag vill gärna se :) här har snön återigen funnit backen.. och det är kallt, jävligt kallt! ska snart sova efter en veckas jobb och äta massa skit imorgon, mumms :) puss å kramis

2010-11-21 @ 05:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback