5 månader i oslo.

Japp idag har vi bott här i oslo i 5 månader. Det känns både som att det gått fort och som en evighet. 5 månader är inte speciellt mycket. Fast när man ser på hur mycket vi faktiskt hunnit med så är det ganska mycket. Trivs väldigt bra här i norges huvudstad. Visst längtar man hem med jämna mellanrum men det hör till. Vem vet hur det hade sett ut om jag bott kvar hemma istället. Så mycket som jag lärt mig och fått vara med om här hade jag aldrig fått uppleva om jag bott kvar hemma.
Hade säkert varit i samma sits dessa månader hemma som förra året vid samma tidpunkt. Stress över jobb och sådant. Nej tack!
Visst jag hade gärna jobbat mycket mer just nu här men förhoppningsvis blir det bättre. Fast just idag känns det ganska bra att vara ledig. Har städat och tvättat så nu är allt tipp topp igen. Jätte skönt!
Ska posta vykort och gå med Toy till brugata för att få en promenad och kanske inhandla diverse nödvändigt. Fick ganska mycket i helgen dock när Emma var iväg till sverige för att handla. As bra!
Men mest behöver jag en promenad i det fina höstvädret vi har idag. Tror det kan vara ganska bra för min rygg också. För just nu känns det inte alls bra! Har jävligt ont och är stel. Har ju burit ganska mycket i helgen så det är garanterat det.
Varför ska allt bara få gå smärtfritt det vore ju dumt. Fortfarande surt att våra grejer är stulna också. Suck.
Men idag firar vi 5 månader! Hittills har jag firat det med en avokado.

Dagens musik; Kings of leon - Back down south



det här är min tid, vänner försvann och jag blev kvar...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Nu e du lite före din tid!?4 månader e det väl bara??

Kram på dig!

2010-11-03 @ 19:40:40
Postat av: angelique

Haha kanske det, jag fick inte ihop det riktigt så det kan nog stämma! Tur jag har er :P Kram!

2010-11-04 @ 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback