tjejhelg kort och gott.

Den här helgen har varit super kul! Och BARA tjejkvällar. Jag är inte alls med på noterna, men nu har jag provat det också. Både fredag OCH lördag. Hur sjukt är inte det? Jag och tjejer. Har ännu inte bestämt mig för vad jag tycker men hade iallafall inte tråkigt. Jag och Emma kan. Sorry för gnället igår men mina skor mördade mig! Orutti att inte ha med andra dock. Men så är det när man inte använder sig av handväska som tjejer tydligen ska göra.
Jag och Emma åkte iallafall in till stan igår för att träffa hennes arbetskamrater. Hon bodde precis vid Kungsgatan så det var ju bara så perfekt och som gjort för en galen utgång.
Så vid 12 tiden kunde vi gå mot Amba för att göra stället osäkert. Fritt inträde och allt. Katching! Men pengarna tog slut ändå så vad spelade det för roll egentligen.. Gissa om jag blev överlycklig när vi kom in på ena dansgolvet och så pumpas Håkan H - Kom igen lena! Shit jag trodde jag skulle börja grina. LYCKA! <3
Nattbuss hem och sedan vidare mot Salem tror jag somnade vid kl 6 eller något. Lyckades somna först av oss alla. Haha. Tröttjej.se
Idag har jag varit iväg för att börja få ordning på mina benhinnor. Det finns faktiskt ett ljus i tunneln tror jag. Och senare ska jag träffa Emma (sååå ovanligt numera..) för att fixa med våran grej. Muhaha. Om en månad kanske allt är klappat och klart. I wish.

Dagens musik; Snowstorm - Hon älskar snabbt



och jag har druckit ännu mer, du sa inte förlåt, jag sa ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback