tillbakakaka.

Idag åkte jag och jobbade. Men tog inte tempen på morgonen i rädsla av att behöva vara hemma idag igen. Dumt kanske jag vet, men vad gör man inte. Har man inte ork, lust eller råd att gå hemma och vara krasslig får man vara det på jobbet istället.
Jag grät inte blod över detta beslut. Har befunnit mig ute i solen konstant hela dagen, okej sisodär 45 min kanske inomhus då jag åt lunch samt höll koll på mellisen. HELT OKEJ! Så japp jag har minsann fått färg/bränt mig. Beror på hur man definierar det. Jag säger färg, för jag har inte ont. Så det så.
Och allt det här med sol och bara mys hela dagen får mig att tänka tillbaka på en grym tid på Mallis. Åååh vad jag saknar det.. Pratade med min fd roomie idag också om det. Ett år sedan vi var där och glassade järnet. Glad att jag upplevde det faktiskt.
Och fler chilldagar väntas tydligen. Jag och Emma flyr. Åker med hennes päron till deras land. Mysa i solen, ta en iskall eller två och bara vila. Istället för att stanna hemma, göra av med sjuukt mycket pengar som inte finns och röja.
Nej bättre att bara dra. Enda sättet att faktiskt komma ifrån allt det där. Visst det är inte tråkigt alls. Men för att hejda det lite. Bränna pengar är vi duktiga på. Och det kan man inte göra på landet. As bra.
Men datorn hänger faktiskt med så kan uppdatera där också. Så vi åker imorgon direkt efter jobbet. Gissa om man är nöjd.

Dagens musik; Patrik Isaksson - Du får göra som du vill



dom har gått för att leva sina liv...

Kommentarer
Postat av: Emma

du vet inte om vi kommer tillbakaaa:D

du har ingen aning om vad som kommer hända med våra liv mohahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback