still fever.

Blev hemma även idag då jag sov som en kratta inatt och hade högre feber imorse när jag vaknade än igår. Det är ju hur skönt som helst att ha feber och huvudvärk när det är så här varmt. Mega skönt ska ni veta! Och hosta har jag fått nu också. Kan inte bli bättre.
Trodde faktiskt igår kväll att jag skulle till jobbet idag, men tydligen inte. Får bli imorgon då jag absolut inte har råd att gå hemma längre.
Gissa vad jag gjort idag? Överkonsumerat vatten, tittat på film, ätit frukost. Typ. Kul dag, nej. Eller jo jag skjutsade min bror till skolan också. Så jag har faktiskt varit ute lite.
Ja nej nu får jag fan bli frisk. Måste ju bygga på brännan!
Glömde ju såklart berätta att pappilu kom hem inatt. Inte för att jag har hunnit säga hej till honom men imorse när jag gick upp så fick jag se att han köpt en snygg edhardy tröja till mig. Har man inte världens bästa föräldrar eller..?

Dagens musik; Hinder - Without you



jamen, nåt skulle snart ha förstört mig ändå...

Kommentarer
Postat av: adde

Glöm inte playstation nu när du är krasslig.. ;-)

2010-05-19 @ 17:57:44
Postat av: angelique

adde; hehe jag tittade faktiskt på film genom mitt playstation :P kanske ska göra ett försök att spela lite också ;)

Postat av: adde

hehe låter bra det..

Film funkar bra det med. :-)

Krya på dej..

2010-05-19 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback