sjukstuga.

Fy fan för att vara sjuk när solen strålar som aldrig förr ute och det är sommarvärme. USCH! Inte ens kanske okej. Efter att ha sovit fantastiskt dåligt vaknar man av halsont, feber samt huvudvärk. Man kan ju helt enkelt inte må bättre! Så just nu känns allt inte tipp topp utan att överdriva. Har även försökt installera mig i min brors mobil. Jag som absolut inte är hightech för fem öre var tvungen att vänta tills han kom hem så han kunde hjälpa mig. Haha, snacka om handikappad. Men nu har jag iallafall bytt och jag är bra deppig över detta. Min älskade sony ericsson.. Jaja det är bara att vänja sig helt enkelt.
Ikväll kommer även pappilu hem från Egypten. Kul att få hem honom, han som aldrig blir brun eller så. Aldrig. Jag ska börja steka så fort jag blir frisk. Kan ju inte gå här blek och eländig.

Dagens musik; Paul Simon - You can call me Al



och du kan inte fånga mig, och jag kan inte fånga dig...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Blek och eländig!? Ange, du är fan brun året runt! Jäävla orättvist! :P

Postat av: angelique

jonna; hahaha :P äsch då! men okej jag kan ändra meningen lite, jag KÄNNER mig blek och eländig :) det kan alltid förbättras så att säga

2010-05-19 @ 19:12:05
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback