rövmåndag.

Dryg jävla måndag. Jag ville bara gå hem och dra något gammalt över mig. Trodde jag var död när larmet ringde imorse. Det var bara inte sant! Men johooda glatt väckte den mig och påminde om att det minsann var måndag morgon. Toppen!
Inser när jag stoppar frukosten i ansiktet att det är APT idag vilket innebär 1h 30min längre arbetsdag än vanligt. Nej jag visste väl det, kunde ju inte bli bättre en måndag som börjat så bra! Fan.
Men jag stod ut trots allt, fast jag höll nog på att somna där mitt i all ointressant info jag ändå inte fattade mycket av. Då är det väl okej eller hur? Så var jag under tiden jag själv gick i skolan också, men tror dock att den infon var viktigare för mig än den jag fick idag. Hmm, får nog fundera över det där en gång till.
Hem käka middag och sedan åkte jag hem till Emma, känns som det var evigheter sedan vi sågs. Men det var ju bara i fredags. Oops.
En as skön lång promenix blev det, fast vi ville ligga i soffan och glo. DUKTIGA VI! Känner mig as bra nu kan jag säga. Snygga och smärta!
Nej nu jävlar är det sängen.

Dagens musik; Katy Perry - California Gurlz



men den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Jessica

det känns tyvärr inte så lockande... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback