norges nationaldag.

Det har varit en mycket lång helg. Inte för att jag klagar eller så alls, men det är jobbigt att det är över. Jag har haft hur roligt som helst! Utgångar i stan för pengar som egentligen inte finns, men vad gör man inte för lite trevligt och vänner? Typ allt. Kan inget annat att säga än topnotch på den här helgen. Den innehöll allt.
Skönviksparken, uteservering med champagne och rosé på Norra Mälarstrand, hemma fester, träning, vänner och massa sol. Jag behöver inte säga mer.
Förmodligen kommer jag åka med Emma och hennes familj till deras land nu till helgen för att inte göra av med några pengar. För nu lär det ju bli vatten och bröd resten av månaden.. 10 dagar kvar liksom. Får väl leva på lån helt enkelt, fan va kul. Men det är det värt.
Har varit ute och gått med Emma i en timme idag eftersom vädret var guld. Samt att jag har ont i halsen. Avrundade den braiga dagen/kvällen med äppelpaj och glass. Så nu har jag bra ont i magen då det inte var laktosfri. Men det var också det värt. Haha.
Jag har alltså firat Norges nationaldag på absolut bästa sätt. Förutom att min mobil inte alls spelar i samma liga som förr. Så jag kommer behöva låna min lillebruurs. Känns sådär. En nokia..! Byta ut min vapendragare till något sådant skit. Nja det känns inte alls bra.

Dagens musik; Travie McCoy - Billionaire



och det gör jag inte heller, när jag tänkte på en ängel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback