long time ago.

Jag somnade mer än gott inatt och vaknade någon stund när min bruur kom hem från en studentskiva. Hajade egentligen inte vad klockan var men insåg ganska snart att det var ett par timmar kvar innan jag skulle upp så det var bara att somna om. SKÖNT.
Sedan har det varit en rätt skojig dag med aktiviteter hela dagen på jobbet. Men man var bra trött i huvudet när man var färdig. Tog ut en del tid jag hade över idag så slutade väldigt tidigt, huuur nice som helst. Så jag har varit i centrum och handlat diverse. Nu är det bara kvar att jag gör mig i ordning och sedan drar på Annas studentmottagning. Det var inte igår man var på. Haha.
Sedan ikväll vet jag inte vart det bär. Vi får la se. Tror det blir en bra helg. Trots skumt väder, vet inte alls hur jag ska klä mig riktigt. Fast det är väl tjejers ständiga problem i guess.
Så nu måste jag göra mig i ordning.

Dagens musik; Lovestoned - Rising girl



jag har inga starka armar att bära dig på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback