kind of sunshine.

Ja helgen lever jag på fortfarande. Men ändå är man trött nu. Haha det är ju bra illa! Och hela veckan är det verkligen FULLT ÖS! Idag trodde jag att jag hade vääldigt mycket planer men dom minskades vilket inte gjorde jätte mycket. Skönt att mjukstarta veckan.
Imorgon handbollsträning och jobb, mer än så hinner man i stort sett inte. Trist.
Onsdag ja då ska jag och mammilu iväg på något Tupperware grejs, hälso prylar tror jag. Haha ingen koll.
Och torsdag efter jobbet ska vi iväg till Gamla stan för en medeltidsguidening. Tydligen känner en kollega till mig guiden så vi ska få en extra bra rundvandring. Hur spännande som helst! Under jorden bland annat.
Så fredag då är det studentmottagning som står på schemat. Emmas syster Anna tar studenten och det ska firas! OM det ska. Nästa vecka tar min lillebruur studenten. Helt sjukt.. Can´t believe it. Kul ska det bli iallafall.
Jag gillar ju fullt upp men hur ska jag hinna med träningen då? Blä den har blivit haltandes tack vare min sjukdom förra veckan. Inte okej.

Dagens musik; David Guetta - Getting over you



för låten du kallar ditt liv, när det känns som en kniv inuti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback