handbollsträning.

Ja första idag på 2 veckor nu. Inte okej. Men vad gör man när man är sjuk och vissa incidenter gör att man inte kan delta. Helt enkelt ingenting. Fast om jag ska vara ärlig så har jag inte dött av det lilla uppehållet. Tyvärr är det så himla mycket annat som jag har att tänka på nu. Så jag orkar helt enkelt inte. Nu börjar det bli mycket i hjärnkontoret igen. Men tydligen är det så man ska ha vid vissa tidpunkter i livet har jag märkt.
Sedan tycker jag personligen att dom kommer väldigt tätt. Inte alltid det känns jätte bra.
Idag har jag faktiskt bara känt mig tom. Helt tom. Som en axelryckning. Vilket inte heller är super. Fast vad ska jag göra? Jag känner att jag inte orkar hålla på. Tankarna tar död på mig iallafall så lika bäst att bara köra.

Dagens musik; Gavin DeGraw - I don´t want to be



kom sommarnätter under stjärnor, kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback