Mars 29, 2010

Måndag och vilken måndag. Mörbultad som få efter massagen igår. Puh. Och givetvis vaknade hela min kropp av det, så inatt var det jag som var varm och kall om vartannat. Imorse var jag genomförkyld, ont i halsen ja hela köret! Heja. INTE IGEN! Jag vägrar! För i helgen ska jag på äventyr vilket inte alls betyder att jag har råd, lust eller nånting med att bli sjuk. ICKE.
Dagen i sig har varit precis som jag mått, rörig. Snacka om måndag.
Kort vecka det kan inte bli annat än bra. Snälla. Och jag håller tummarna för allt vad det går! Jag ska bara, så det så.
Ska snart åka iväg med pappilu till rusta för att inhandla gummistövlar, ett måste nu! För skolgården ser snart ut som ett öppet hav. Japp jag ska traska runt i gummistövlar, hur löjligt är inte det. Men vad fan gör man?
Vill passa på att gratta den snygga bruden på bilden på sin födelsedag idag också! Grattis Carro!

Dagens musik; Owl City - Fireflies



för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback