sömnlös.

Ja när man förgäves försökt sova sedan ca 02.30 kanske man ska aktivera sig och gå upp. Nu är det ju faktiskt bara 25 min innan jag faktiskt ska gå upp. Då känns det inte som någon idé att försöka längre.
Bloggade ingenting igår heller insåg jag när jag skulle gå och lägga mig. Och säkert inte i söndags heller? Ja vi vann matchen mot Skuruiterna iallafall.
Igår var första dagen på sportlovet, som vissa har turen att få njuta av. Men det var absolut ingen tung dag på något vis. Öppnade och fick alltså gå hem mycket tidigt. Plus att vi hade otroligt lite barn. Det är rekord lite för att vara sportlov tydligen.
Så hela veckan ska vi hitta på kul prylar. Grillning i skogen (kanske inte en av favoriterna..) Utflykt till stan samt disco med popcorn och saft. Ja fullt ös.
Jag blir bara så sjukt irriterad på att jag inte kunnat sova. Kände på mig att det skulle gå åt helvete inatt. Det gick för bra att gå upp igår morse. Så idag lär jag vara så opigg man bara kan vara just tackvare det här. Så ska börja dagen med huvudvärkstabletter. Fantastisk start.
Men snart är ju faktiskt veckan slut.

Dagens musik; Håkan Hellström - Minnen av aprilhimlen



regnmoln brukade jaga mig, och nu jagar jag morgonen längs avenyer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback