solig söndag.

Blev inget bloggande igår, jätte konstigt egentligen då jag inte gjorde något speciellt alls. Fast ingen höjdare att höra om ingenting kanske. Var och tränade på morgonen, vilket var huur skönt som helst! Körde 45 min kondition då min vapendragare på min position är borta idag när vi har match. Haha.
Nä men nu när jag tränat kommer ha spelat match 5 dagar av 7 så känner jag att det bara är att trumma på. Vill gärna hålla uppe det där nu. Man mår bättre av träning! Iallafall jag.
Så fick jag träffa Emma igår också när vi tränade. Vi hinner aldrig ses nu när vi båda jobbar så mycket och hela den biten. Riktigt tråkigt!
Och inte träffade jag snygg ronnie heller. Trist trist trist! Men det blev iallafall ingen som helst alkoholintag igår. Det känns super bra! Behöver nog ett sådant break ibland. Blir så dyrt annars också.
Hämtade mina sjukt fula stövlar också, som inte passade så det är bara att skicka tillbaka och leta nytt. Fan då.
Så nu är det bara att ladda för en ny match och sedan också en ny vecka. Ekorrhjulet är på sin plats.

Dagens musik; Rolling stones - Start me up



jag har sett livet från båda sidor nu, från upp och ner...

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja det ska jag absolut göra! Kommer du ner till Maggan nåt i sommar då? ;) I så fall måste du höra av dig!! Kramar

Postat av: Lotta

Ja nästan samma. Jag jobbar (leker) fortfarande med barn, men nu är jag Sungarden Lead istället! Men jag är så glad att jag fick komma tillbaka till Alcudia!

2010-03-07 @ 20:33:43
URL: http://livinginparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback