sista seriematchen mot AIK.

Jag gjorde ingenting även igårkväll. Känns både bra och dåligt. Men trist att man inte kunde ta vara på helgen bättre än man faktiskt gjorde. Men men så går det ibland.
Så kanske jag och Emma ska iväg på äventyr under påsken också. Det blir spikat nästa vecka. Håller tummarna för då får jag även träffa en gammal vän som jag inte sett på bra länge, mfl.
Men så idag är det sista seriematchen för säsongen hemma i skogsängshallen mot AIK. Fy fan va skönt! Jag vill bara ha uppehåll nu och få distans till handbollen. Tror vi alla behöver det faktiskt.
Tyvärr så innebär uppehållet annat än jag tänkt mig. Jag hade hoppats på att köra stenhårt på gymmet med kondition osv. Men nej då, jag ska vila vila vila plus voltarenkur i 10 dagar och sedan börjar behandlingarna. Mina benhinnor har inte funkat alls den här säsongen så nu ska vi prova annat. Jag får träna allt förutom ben, så cykel är enda sättet.
Trååkigt. Men jag vill bara bli av med skiten så jag har inget val.
Men idag koncentrerar vi oss på den sista matchen och vi ska fan ta dom!! Nu kör vi!

Dagens musik; Nomy - Cocaine



för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback