noll ork.

Jobbet gick bra, fint väder till slut. Trist att ha APT som tar sådan tid. Men tog mig TROTS detta iväg till gymmet efter kl 18 när vi var klara på skolan. Nu hemma ny gymmad 1h 30min. Känns sjukt bra! Jag överträffar mig själv ibland.
Fast jag ska inte säga för mycket. Det kan vara något som går över.
Imorgon, vc hoppas på några bra svar. Annars känns rätt mycket jätte tråkigt just nu. Ingen som helst lust eller glädje. Måste nog hitta på något helt random.
Har ju Bollnäs resan som kommer senare i april och kanske Sundsvall över påsk. Kanske dom kommer väldigt lägligt. Vad vet jag.

Dagens musik; Veronica Maggio - Gammal sång



sprid ut bensinen över solnedgången, riv ner staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback