mitten av veckan.

Idag har jag börjat mina nya vanor. Det går väl bra men svårt att säga något efter bara en dag. Håller tummarna för att jag pallar bara. Ringde även läkaren idag som jag besökte förra veckan. Det gick INTE bra! Han hade ju ingen som helst koll. "Nej jag vet inte hur du ska göra" Nähä som att jag vet det då? Icke. Jag får ringa Dr House istället, han har minsann svar på tal.
Annars direkt efter jobbet så plockade jag upp Danne och Jimmy för färd mot Nacka Forum. Blev ett kort besök och jag kom hem 2 baslinnen rikare. Inget jag var ute efter direkt. Men men. Blev skrämd till döden när jag gick och letade efter toaletterna och grabbarna på Media markt. Enberg skrämde verkligen skiten ur mig! Shit jag trodde jag skulle dö. Blev såklart förvånad, fast jag visste att han faktiskt jobbade där. Men inte direkt så jag kom ihåg det. Haha.
Jag har en fruktansvärd huvudvärk även idag. Hur i helvete blir man av med den? Riktigt trött på det här.
Jag tror faktiskt att det är meningen med nästan allt, idag blev jag varse om det kan jag säga. Det var riktigt märkligt. Hur lyckas man? Ska man se det på ett positivt eller negativt sätt.. Det vet jag inte. Men rätt komiskt var det. Sjukt.

Dagens musik; Hoffmaestro - So do you (Slimi Jimi Bubby boy)



dom dansar högt över varje lag, och där vill jag också va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback