jätte mysig lördag.

Det blev inget av gårdagen alls faktiskt. Kanske lika bra det. Tänkte att när jag ändå gått och lagt mig så tidigt kunde jag ju upp och träna nu på morgonen. Vilket jag också var påväg att göra men fick istället ett mycket roligare alternativ. Så frukost och mys hemma hos Emma och Stoffe fick det bli. Dom skulle packa och ha sig inför resan till Vemdalen inatt.
Sedan åkte jag och Emma till Rönninge för lite fika ute i det härliga vädret, en glass, kokosboll + loka fick det bli. Fick också sällskap av Snygg Ronnie och Jimmy Ö, som senare skulle vidare och spela lite boll. Skjutsade hem Emma till sina föräldrar och sen åkte jag hem. En riktigt mys dag faktiskt! Kändes väldigt skönt. Och givetvis kul att träffa henne igen då vi inte hinner ses speciellt ofta numera.
Men lite har vi planerat in iallafall för när hon kommer hem. Vi ska tydligen shoppa lite kläder till mig, med färg. Hon är lite vrång på mig att jag enbart använder mig av svart. Haha. Vi får väl se hur det går.
Nu ska jag göra något vettigt resten av dagen. Trots mina mycket arga drömmar jag hade inatt.

Dagens musik; Salem Al Fakir - Keep on walking



ändå har jag inte hittat vad jag letar efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback