grattis timothy.

Idag vet jag inte riktigt vad det varit med mig. Inte alls känt mig uppåt. Men har lyckats hålla masken något på jobbet iallafall. Känns bara som att jag vet inte, allt är grått och trist. Fast det är strålande sol och inte ett jävla moln på himlen. Helst av allt skulle jag vilja bara lägga mig i min säng och inte gå upp på bra länge.
Men man har ju annat som kallar tyvärr. Får väl städa istället då.
Till något roligare! Grattis lillebruur på 19års dagen!! Snart får du också pensionsbrev hem i brevlådan. Muhaha!
Så idag blir det tydligen hämtmat, så jag slog på stort med en räkrulle plus avokado. MUMMA! Tror jag. Eller så tänkte jag en extra tanke att det faktiskt är handbollsträning ikväll. Tror på det sistnämnda.
Jag längtar faktiskt tills torsdag då jag ska till vårdcentralen och kolla lite, kanske man får svar på ett och annat. Eller med min jävla tur säger dom att allt bara är fint och super bra, hittar ingenting. Vilket givetvis är bra men inte kul när man aldrig kan åtgärda det man känner. Så där går man liksom.
Slutar nu för att inte verka allt för bitter.

Dagens musik; Mr Big - To be with you



när du hänger mot repet, lär dig ta slagen eller hoppa upp i matchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback