en gång hade jag en blogg.

Precis som titeln på Magnus Ugglas bok. Som jag kommer att läsa sinom tid. Höll på att inte bli något inlägg idag heller faktiskt. Igår var vi på en föreläsning efter jobbet som handlade om ADHD, mycket intressant faktiskt. Och idag åkte jag på att stänga vilket medförde i stort sett att jag fick hem och vända med träningsgrejerna i näven. Och nu har jag hunnit landa och duschat. Så knappt varit hemma dom senaste 2 dagarna.
Så ser mitt liv ut nu tydligen. Knappt att man slår igång datorn i brist på ork.
Men det är väl smällar man får ta ibland!
Ska för övrigt ringa vårdcentralen och höra om det finns bra tips eller så man kan göra mot trötthet. Sova är en idé. Men när man provat det, trots misslyckade försök orkar jag inte ha dom besvären längre.
Finns det inga lösningar så, nähä just live with it.
Och idag fick jag leva med fruktansvärt ont i benhinnorna, världens bästa OCH sämsta tisdag helt enkelt.

Dagens musik; Ozzy Osbourne - Mama, I´m coming home



är det på riktigt, eller drömmer jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback