det positiva med den här dagen.

Är att det är långt tills nästa måndag. Okej det finns mer positivt, solen var framme idag så skönt! Men annars. Nä. Helgen jag hade var sämst, faktiskt den sämre av helger. Men helgen som kommer är bra! Iallafall fredagen! Tjoho! Och sedan troligen helgen efter det. Hoppas hoppas hoppas. I sådana fall är det något jag verkligen längtar till! Emma också. Haha.
Har ont i kropp och själ idag. Så inte konstigt att huvudvärken var värre än värst igår och likadan nu på eftermiddagen/kvällen. Tror det är dags för ryggen snart helt enkelt. Spänningshuvudvärk. Hörde jag uppehåll från handbollen!? Ooh yes. Så det blir gym och rehab istället. Men det känns riktigt bra.
Nej jag har inte mycket lust till nånting längre, tappar mer och mer. Ungefär som att gå med en resväska halvt öppen så bagaget trillar ut på en guppig väg. Precis så känner jag mig.

Dagens musik; The Kooks - Seaside



förändras aldrig, behåll din rastlöshet och stanna inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback