deklaration och lön.

Första dagen på mycket mycket länge som jag INTE har huvudvärk. Fantastiskt! Knappt så man visste hur det kändes att inte ha någon. Men tydligen hur bra som helst! Dagen idag har gått upp och ner. Men det har varit roligt.
Mina nya vanor går väl, sådär. Hade hoppats på mer men håller i det så gott det går. Tror ändå på resultat i slut ändan.
Annars ikväll idag, skulle jag faktiskt åkt och gymmat efter jobbet. Men jag kände, nä fy tusan va skönt att slippa! Så jag struntade i det. Haha. Ännu skönare att det inte är någon handboll. Leva loppan!
Så istället ska jag åka och träffa Emma som kommit hem från Vemdalen. Nice torsdag. Lön imorgon! Deklarationen är inne, ja livet rullar på i ekorrhjulet helt enkelt.
Say no more, den här veckan har gått fort! Tack för det!

Dagens musik; Citizen Cope - Let the drummer kick



vi var påväg dit, där vattnet smakar vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback