där kom den också.

Börjar dagen alldeles utmärkt med sovmorgon. Fortsätter inte i samma härliga rytm som innan dock, fortkörningsböter påväg till jobbet. Sådär ja! Bra jävla jobbat. 61km/t på 50 väg ett par meter innan en 70 skylt. Tack för kaffet. Dom är riktigt sluga minsann. Men dom som känner mig sedan länge så har jag ju sagt att om jag kommer åka dit på något så är det ju fortkörning, tyvärr. Tur att det inte var något mer än så iallafall.
Jaja man kan inte deppa ihop för det, shit happens. Kunde gjort roligare saker för dom pengarna dock.
Jobbet var hur kul som helst, disco stod på schemat och vilket disco! Så lyckat! Då är man riktigt riktigt nöjd. Fick åka hem tidigt trots sovmorgon också.
Och imorgon börjar jag "när-jag-känner-för-det" alltså ungefär runt kl 12. TACK! Bra jävla lov. Hinner nog träna innan jobbet imorgon också. Fantastiskt att starta helgen med en fet jävla sovmorgon samt träning. Om jag tar mig upp, kan ju alltid ligga och dra mig i sängen framför äckligt dåliga serier annars. Ja det låter som musik i mina öron iallafall.
Helgen oviss så när som på att jag ska träffa bästaste snygg ronnie samt match. Någon som har great förslag?
Eller på hur man blir sjukt pigg och slipper huvudvärk. Typ varje dag.

Dagens musik; Bullet for my valentine - Tears don´t fall



eller bli som gatorna, våren och vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback