aka magnus uggla.

Lyckad fest må jag säga, alla hade verkligen kanon bra outfits! Snacka om 70 tal. Fast man inte ens var påtänkt under den tiden kunde man känna feelingen. Tyvärr så gick det åt helvete mot slutet. Jag har ju börjat nya vanor och inte druckit på 2 veckor, samt fredagar är en mycket dum dag egentligen. Men men ibland blir det så helt enkelt.
Så jag har inte gjort många knop idag. Och om 15 min ska man stänga ner rubb och stubb för earth hour. Fick höra att några i gänget skulle in till stan, synd bara att jag inte fick veta det tidigare så hade jag faktiskt hakat på. Har ingen lust att åka in själv direkt. Så spännande är det inte.
Kanske åker hem till Jimmy C om jag orkar flytta om bilarna. Annars blir jag väl bara hemma. Och det går ju inte.

Dagens musik; Håkan Hellström - Båda sidor nu



jag har sett dig plocka upp skit från trottoaren...

Kommentarer
Postat av: Adde

M. Uggla har aldrig sett bättre ut.. ;)

2010-03-27 @ 20:29:42
Postat av: angelique

adde: eller hur! kände att det där satte pricken över i:et lite grann

2010-03-28 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback