världens finaste lillebror.

Igår tog ju som sagt min bruur studenten. Vilken dag, va snygg han var! Jag kan ju ha världens finaste lillebruur. Man blev ju bra stolt över honom. Och vilken nostalgisk känsla att stå där och löka gärnet och bara vänta på att dom ska komma utspringandes. Så hade ju såklart min lillebror bestämt sig för att vara sist, tok sist. Jahapp. Hej kramp i armen. (Jag blev utvald som kamerakvinna för att filma hela spektaklet) Men jag lyckades nog ganska bra. Eller något.
Fast vädret var ju bättre än när jag tog dock.
Det här var GALET shit va varmt det var, tyckte nästan synd om killarna i svarta kostymer. Eller inte. Haha.
På eftermiddagen tittade Emma förbi. Tim var fortfarande ute och åkte flak för fulla muggar inne i stan. Så vi hann förbereda middag, chilla i solen, dricka en cider eller två. Ja det var ju hel festligt helt enkelt.
Det blir lite grillat till middag, båda grannarna tittar förbi när tårtan dukas upp och hela kalaset. Svängde ihop lite irishcoffee till mig och Emma för att vi ska vakna lite.
Sedan mötte vi upp lite folk i stan. Suuper mysig kväll verkligen. Och tok stekig dag idag på jobbet. "Det ser nästan ut som ni varit utomlands" Ja så skulle man också kunna säga eller så jobbar man utomhus hela dagarna.
Dagar som denna klagar jag ICKE.

Dagens musik; Erik Grönwall - Crash and burn



lillebror, bli inte som jag när du blir stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback