tisdag är alltid tisdag.

En tisdag. Tisdagar är tisdagar. Jag gillar dom inte. Inte alls. Men idag var annorlunda, det liksom var "sista-gången-jag.." - hade en lektion, var rastvakt, hade tisdags-dejt med Elin. Ja osv osv osv. Kändes hel skumt. Så jag och Elin firade med att köpa en hel ask jordgubbar och bubbelvatten och njöt utomhus. En jätte bra tisdag alltså. Imorgon är det skolavslutning. Ingenting är som det ska.
Mitt humör har inte alls varit på sin plats idag. Känslor som är överallt det är ingen hit vill jag lova. Fy fan.
Men något som fick mig på bättre humör var iallafall att få bilder på våran blivande lägenhet i Oslo. Och jiiiisses va centralt det är. Längtar verkligen det kommer bli så kul. Tänk att få göra något sådant igen.
Jag är glad att jag har tiden på mig att härja runt världen så bäst jag kan.
Men som det känns just nu, som jag minns att jag kände innan mallis också. Ett stort tomt mörkt rum. Allt går i vågor, men jag vet att jag gör det rätta just nu. Jag ska bara iväg, så är det bara.

Dagens musik; Kiss - Nothin´to lose



jag känner pojken här i fönstret mittemot, han samlar drömmar i fickan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback