sommar, sol och koskit i hagen.

Ja stressen smyger sig minst sagt på. Som dom flesta vet, eller iallafall dom som känner mig, jag hatar att packa. Och då menar jag hatar. Gör mer än gärna något annat istället för att plocka ihop det jag ska ha. Men snart blir det tyvärr svårt att skjuta upp det. Fan. Vad gör man då?
För igår kväll åkte vi till Sandra där det var lite folk, spelade kubb, kort och drack rosé. Kvällen slutade senare hos Möller, sent även den kvällen med bastubad och diverse. Haha. Ja vi försöker ta ut så mycket tid vi kan med våra nära och kära, då blir det såhär. Men idag måste jag försöka få ihop grejerna. För imorgon har jag panik.
Har hunnit till Huddinge en sväng med Emma idag för att sola och bada hos hennes kompis Camilla, mycket trevligt.
Snart kommer Jimmy och hämtar mig då kör vi ner till Tumba C för att boka tatueringstid till honom och Grewen. Sedan ska jag iväg med några tjejer på jobbet för att shoppa. Det är dock tvärstopp för min del. Vilket inte kommer att hålla såklart. Men försöka duger.
Åter till packningen. Detta går åt skogen mina vänner. Heippa.

Dagens musik; Love Generation - Love Generation



och compadres, lever på gränsen till förintelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback