solig helg.

Det hände ju absolut nada igår så jag var bara hemma och satt på altanen. Pappilu hade en gammal jobbarkompis över på besök också. Eller hur man nu säger. Så det var himla trevligt att bara inte göra något. Men allt resulterar i att jag är fruktansvärt rastlös idag istället. Verkligen sjukt rastlös. Har solat lite idag, läst min bok Magnus Uggla - En gång hade jag en blogg, kollat i Norge guiden jag fick från jobbet som tack. Ja det är väl allt. Så nu börjar jag ledsna. Rejält. Tänkte nog gå ut och gå en sväng faktiskt, måste ju röra på döfläsket. Plus att då kanske jag är trött ikväll och kan lägga mig tidigt då jag öppnar varje dag nästa vecka. Min sista vecka på jobbet. Kommer kännas både bra och dåligt. Så lite tid hemma innan vi sticker till Oslo. Shit va jag längtar, jag orkar inte vara kvar här längre.

Dagens musik; Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta



jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback