kiss konserten.

Helt galen kväll igår såklart. Kiss konserten var grym mer än grym! Som förband hade dom Mustasch och Europe lika så dom bra. Lyckades hamna på bra platser i folkvimmlet också, vi hade ståplats vilket vi nog ska tacka för, det var as bra.
Så det blev att pimpla gratis 3,5or under konsertens gång. Haha. Tappade bort Snygg Ronnie redan innan vi åkte till stadion då det blev missförstånd. Så vi lyckades skiljas åt redan vid Harry B som vi var på innan.
Och vi hade tur med vädret att det inte regnade förens i slutet av hela föreställningen. Men det klarade man av lätt. Lite värre var det när vi var tvugna att gå från stadion till centralen för att ta oss hem. Vi var bra blöta och trötta. Men det var värt varje sekund och varje krona för att få se den showen! Jag är bra nöjd.
Så idag har jag sovit sjukt länge, solat och hjälpt pappilu att hämta Buicken från garaget. Nu är även den ute och redo att köra runt lite. Nice, sommar snart eller?
Jag är mer än nöjd och glad över helgen. Bara bra saker. Tack.

Dagens musik; Europe - Final countdown



av kärlek du fått, som tog dig bort...

Kommentarer
Postat av: adde

inte trodde jag du gillade Kiss? :-)

2010-06-13 @ 21:00:04
Postat av: angelique

adde; jora minsann! man är väldigt inkörd i många sådana band :) så rock och det där är helt min grej!

2010-06-14 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback