all skit på samma gång.

Tyvärr kan orkar jag inte sitta vid datorn i längre perioder pga olyckan igår så en detaljerad helg blir det inte.
Fredag var det personalfest/grillfest på skolan det var jätte roligt allting! Blev utsedd till årets tv-kändis. Hur kul som helst. Åkte sedan vid kl 23.30 vidare till stan och Harry B där mina väldigt glada vänner befann sig.
Kom hem ganska sent men det var det värt, hur kul kväll som helst.
Upp tidigt, min brors studentmottagning och kusinerna samt farfar kom på besök. Skumpa, vin och cider intogs. Emma plockade upp mig på eftermiddagen för att vi skulle fara till Gnesta. Då hade vi också fått veta att vi skulle på en anställningsintervju inne i Sthlm på ett hotell på söndagen. Tidigt! Jävlar!
Gnesta, var jävligt skoj, och nya människor det var ju galet! Säger ingenting så har jag ingenting sagt, men mycket blev det.
Tidigt hem då vi skulle in till stan båda två. Av en slump kom vi båda in till en intervju av 300 ansökande varav 50st fick komma på intervju. As kul! Håll tummarna för oss nu.
Igår skedde en olycka och jag körde av vägen med min älskade älskade bil.. Total kraschade den och nu finns den ej mer. Skrotad.
Jag mår förvånansvärt bra men har ganska ont i rygg och nacke nu. Kände inte av det något igår då chocken låg som ett lock över mig. Har inte uppsökt läkare än men lär väl få göra det snart.
Nu vet ni det också. Fortsättning följer.



skulle ha ringt dig ikväll, men handen fastnade framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback