akuten.

Igår satt jag inte alls vid datorn, åkte direkt till närakuten efter jobbet med mammilu och pappilu. Fast givetvis så stängde röntgen kl 16 och vi var där vid kl 17, bra info på internet (!). Inte. Där stod det att öppettiderna var kl 8-22 då förväntar man sig om ingen annan info finns att man kan gå dit. ICKE. Så det fick bli akuten på huddinge istället. Mindre skoj.
Där blev vi hela kvällen, fast det var inte speciellt mycket folk dock. Annars hade det nog tagit hela natten också. Blä. Men vid kl 20.30 var vi hemma igen med svaren att det inte var några skelettskador och att njurarna hade klarat sig. Bra det iallafall! Och det var alla muskler som fick ta all stryk runt om istället. Vilket innebär smärtstillande och ta det lugnt tills jag inte har ont längre. Så ingen träning alltså, sjukt jävla jobbigt! Men man får se det positivt, kunde ju gått helt åt helvete med mig.
Så idag har man varit bra trött, helt slut. Att vara på akuten är inget uppiggande direkt.
Men fick iallafall positiva besked om att jag kan följa med på Kiss nu på lördag! Kommer bli riktigt coolt. Sedan är det bara att tok satsa på Norge! Håll tummarna. Det ser ljust ut.

Dagens musik; Kesha - Love is my drug



du stannar på en borderline, sen börjar du gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback