hej dagboken.

En händelserik dag trots att vi "inte hade något att göra". Gårdagen var helt sjuk. Inflyttningsfester säger jag bara. Det kom lite folk hit och vi åt tacos då vädret var osäkert så vågade vi inte grilla. Spårade totalt och slutade med att vi gick ut på en krog som hette Johns (?) tror jag. Fast det var bara Mariqa hennes kille och jag. Dom andra drog nån annanstans innan. Haha. Som sagt spårad kväll. Och innan vi skulle åka hemåt så tyckte Mariqa att bada i en fontän är en mycket god idé! Så det gjorde vi också, as blöta satte vi oss i en taxi hem och käkade mera tacos som blivit över. Haha. Men jag är mycket nöjd med kvällen faktiskt, hoppas resten är det också.
Jag sov hemma själv inatt, ganska skönt fast man inte märker så mycket. Så Emma kom hem vid kl 12 tror jag och hetsade mig att vi skulle göra något. Slutade med makaroner och ketchup i solen. Solade ett tag för att sedan bestämma oss för att ta oss ut i Oslo. Hitta dit där hon ska ha anställnings intervju på tisdag så hon hittar. Kan säga att vi har varit i hela Oslo, det blev liksom lite fel. MEN vi hittade!
Så imorgon på dagen innan jag ska provjobba på caféet ska vi kolla upp vart det ligger.
Hoppas det kommer gå bra bara och att allt bara klaffar. Snacka om skönt i sådana fall. 4 dagar på plats och jobb direkt. Vore inte det nice eller? Eh jo som fan.
Vi har det iallafall grymt bra. Och jag hoppas jag kan stanna bra länge.

Dagens musik; Coldplay - Trouble



jag är varm igen, mina fickor har lättat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback