roséfrukost i oslo.

Efter lite rosé frukost känner man sig som en piggelin. Gårdagen var som den var. Tog en powernap för att orka kvällen/natten som vankades. Vid kl 00 kom killarna efter MYCKET om och men. Haha. Jag är inte den bästa på att förklara vägen direkt. Men iallafall, framme är dom och det är skit kul!
Vi glider för tillfället runt i stora collageoveraller som emma fått med sig från jobbet. Onepice.no om någon är intresserad av att veta vilka.
Olika färger och det är tok chill.
Emma och Dolken gick och köpte lite bröd imorse så vi fick något till rosén. Annars vette sjutton hur detta hade slutat. Jag är verkligen så glad att dom är här. Det blev plötsligt väldigt mycket mer liv i luckan på oslogate än innan. Haha. Våran granne måste älska oss!
Ikväll/idag kommer Mariqa hem också. Kommer bli hel skoj! Och självklart grillfest ikväll. Japp jag kommer må ungefär lika bra som jag gjorde när jag kom hem från mallis tror jag. Inte alls. Fy fan.
Ja so far so good kanske man ska säga. Kommer vara as pigga tjejen på jobbet nästa vecka. Eller?

Dagens musik; Benny Benassi - Every single day



allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det går ingen nöd på dig tjejen! Vad härligt att det rullar på med jobben,glöm inte att lägga undan och inte festa upp allt bara... Hahaha Nej ärligt,det är så roligt att följa dig och dina äventyr,du gör helt rätt!!!

Kram

2010-07-18 @ 09:29:25
Postat av: angelique

jenny; haha nej nej mig går det minsann ingen nöd på :) vi har det så himla bra här! ska försöka att inte festa upp pengarna ;) men jag tror det är lugnt, vi behöver inga pengar ute på stan :P Kraaama

2010-07-18 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback