på jobbet.

Yes nu sitter jag på jobbet då. Håller på att uppdatera mobila bredband idag. Ganska roligt faktiskt, att æntligen få gøra något helt annat æn att bara stå och packa mobiler hela tiden. Alltid intressant med nya arbetsuppgifter. Men jag jobbar ju som sagt bara veckan ut sedan byter jag jobb. Kænns både bra och dåligt. I allafall just idag. Kanske ændrar mig imorgon. Just nu kænns det som att alla tankar ændrar sig hela tiden, upp och ner hit och dit.
Min dator har børjat krångla också, men ska kika på det nær jag kommer hem sen. Undrar vad vi ska hitta på idag då, grabbarna sov sækert bort hela dagen. Haha. Eller något.
Nu ska jag jobba vidare, och lyssna på rixfm webbradio och bara chilla.

Dagens musik; Taio Cruz - Dynamite

det ær den tiden jag gillar bæst, då ska jag ta en promenad i parken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback