jaha och nu då.

Då har jag avslutat och kommit hem från sista dagen på jobbet. Det kändes helt okej. MEN med stort m vill jag lova. Så pratade jag med en kille från jobzone idag, dom jag jobbar för alltså. Och han hade ett mycket trevligt jobb erbjudande till mig. SÅKLART. Jävla skit jobb att trilla in hela tiden. Fast det är väl bra antar jag. Man är attraktiv på marknaden fast man inte gör något.
Det jobbet var också på ett lager, liknande det jag nu jobbat på. Fast mindre och med högre lön, även högre än det jag börjar på nu. Ett vikariat som startar 2 aug till oktober ut, MEN med chans till fast efter det. Samma tider jag haft nu dock. Men åh vad det lät lockande! Så får väl prova på det här jobbet nu så får jag se vad jag väljer, igen..
Ska även säga på det här jobbet på måndag att jag fått ett annat bättre erbjudande och se vad dom säger. Nu måste man börja ställa dom mot väggen lite. Man vill självklart ha dom bästa förutsättningarna för att klara sig här.
Haft ont i halsen i ett par dagar så igår köptes det halstabletter jag ätit idag. Pappilu, jag köpte faktiskt fisherman, riktigt goda faktiskt! Dom hjälpte väl lite, men istället fick jag tampas med huvudvärk. Så nu är det jag som slår näven i bordet och faktiskt lägger mig i sängen och glor på någon film eller så.
Ikväll blir det lax med potatis till middag, sedan lite vin på det. Vem vet vart det slutar. Ingen har koll.

Dagens musik; Jamaica - I know you like me to



vägarna som du strövar på nu, där stoppar ingen mur...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Så där ja, fis herman ska de va alla dar i veckan. Blankett om styrlapp är beställd bör komma på måndag, jag fixade de i förrgår. Kul men svårt me alla jobb, skillnad mot här kan man säga....

Puss Pappilu

2010-07-23 @ 18:51:12
Postat av: angelique

pappilu; haha japp det funkar faktiskt, men inget jag skulle äta som godis som vissa andra ;) ja va bra, tack! då kanske det fixar sig med det iallafall.. skit grejer! pusspuss

2010-07-25 @ 14:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback