fredag & intervju nr2.

Då har jag varit på intervju nr 2 imorse då. Jag har efter det typ tvättat, thats it. Och fixat med musik på datorn i stort sett. Efersom jag var uppe så tidigt känner jag nu att jag börjar bli hungrig, kanske läge för lunch.
Intervjun iallafall. Verkade kanon kul! Även det såklart. Man ska sätta upp reklam typ överallt i Oslo, ni vet typ vid busshållsplatser, i tunnelbanor osv. Ni hajar säkert. Så får man upplärning först och sedan får man åka runt själv i en bil och göra jobbet. Som dom sa så kommer man lätt kunna jobba som taxichaufför efter det där. Haha. Lär sig Oslo i ett nafs.
Bra betalt och möjlighet att jobba nätter och helger om man vill. Vilket innebär money money.
Så nu står jag där i vägskälet och undrar, vad ska jag välja? För tänk om jag får det här jobbet också. Dom sa att dom fick ett bra intryck av mig iallafall. Men jag har 2 veckor på mig att jobba på det här andra först innan iallafall. Men ändå, tänk om jag bestämmer mig för att ta det här reklamgrejen och så är det inte alls min typ av jobb. Så har jag avsagt mig det andra. Sådana här bekymmer finns då inte hemma.
Ångesten som blir när man står i ett vägskäl är inte att leka med.
Annars idag, solen strålar som bara den så det blir väl att sola lite. Emma jobbar ju. Sedan när hon kommer hem har jag ingen aning om vad vi ska göra. Säkert gå ut och gå en sväng.
Snakkes.

Dagens musik; Tom Pulse - Cuando



för mycket citysiluetter, driver mig från vettet...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men yey! Det verkar ju gå bra för dig i Norge iaf!:D Kram!

Postat av: angelique

hanna; jajamensan det går toppen här :) synd att vi inte hann ses i sthlm förut :/ hoppas du hade det bra på grönan :) kraam

2010-07-11 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback