destination oslo idag.

Japp nu är det bara timmar kvar innan vi ska åka. Och jag hade TVÅ enkla uppgifter imorse. Ringa min husläkare samt ringa tele2 tidigt så man slipper sitta i 50minuters telefonkö. Fixar jag det, ICKE! Sov ju såklart bra ända fram tills klockan var 4 sedan gick det åt helvete. Det gick inte att somna om. Men det gick däremot alldeles utmärkt att somna om när väl larmet ringde. FAAAAN. Så nu har jag missat telefontiden till husläkaren, vilket innebär inga astmamediciner. Så jävla klantigt av mig! Och sitta i en 50 minuters telefonkö på tele2. Just nu älskar jag mig själv. Så jävla onödigt. Vad ska jag nu göra liksom? Hoppas på det bästa att jag klarar mig tills mammilu eller pappilu hämtat ut nytt till mig. När dom har ringt. Nä det här var minsann inte okej. USCH.
Nu ska jag packa klart det allra sista och vänta in tiden bara.
Ska försöka uppdatera så mycket som det går därborta. Om det är som jag tror att vi har internet i lägenheten är det inget problem. Kommer sakna er här hemma en massa det vet ni, MEN det är inte så långt att åka om man vill hälsa på. Haha. Och jag kommer att komma hem något också om allt går som det ska.
OSLO NÄSTA TACK!

Dagens musik; Håkan Hellström - En vän med en bil



singoalla tror att, om himlen finns är jag förlorad...

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Angelique,



Det arbetas intensivt på att minimera kötiderna och maximera möjligheten för dig som kund att komma i kontakt med vår kundservice. Därför har vi infört chatt funktionen
http://www.tele2.se/kundservice-kontaktaoss.html som gör att du kan chatta med kundservice och få hjälp. Annars får du gärna mejla mig på [email protected] så ska jag hälpa dig med dina frågor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-07-02 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback