you dont know.

Måndag igen. Och min röst är inte tillbaka till det normala ännu. Min sexiga whiskey röst håller i sig. Precis som jag lät hela magaluf tiden, skoj. Fast jag har inte ont i halsen, både bra och dåligt. Nu kan det istället satt sig längre ner i luftrören och alltså skapa problem där istället för halsont. Men håller givetvis tummarna för att det bara, poff, är borta imorgon när jag vaknar. Som om det skulle inträffa när rösten inte funnits sedan i fredagskväll.
Sov som en jävla kratta inatt, inte ett jävla skit. Var hur trött som helst när jag gick och la mig och tok somnade efter 1 ½ avsnitt av Scrubs (som jag nu tittat klart, säsong 7). Men resten av natten var hopplös. Var vaken när klockan ringde och var pigg så det var bara att gå upp. Hur nu det gick till. Så idag har jag varit pigg.
Jag kanske inte behöver sova?
Som alla vet kommer tröttheten i efterhand så kommer säkert lagom till imorgon när man sitter i möte på skolan till kl 18 och sedan drar direkt på träning. Toppen.
Får även se hur bra det går att träna, har börjat hosta lite grann. Fast så länge jag inte har ont i halsen ska det inte vara några problem. Så det så.
Jag och mammilu slog på stort och svängde ihop lite paj till middag med, tomat, fetaost, majs och spenat i. Vi har förövrigt aldrig lagat paj.



Kan säga att reslutatet blev kanon. Det lär bli paj fler gånger.
Annars idag, nada. Hörde att min biodejt redan åkt iväg och sett Snabba cash så får väl ragga med någon annan villig att se den. Haha. Men ska alltså inte läsa boken innan man ser filmen har jag blivit tillsagd.
PH ikväll. Om man orkar vara vaken.



av kärlek som du fått, som tog dig bort...

Kommentarer
Postat av: carro

haha ange du ser ju road ut :P

Postat av: angelique

carro: haha ja visst gör jag! man kan ju fan inte sluta skratta åt den pricken!

2010-01-29 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback