torsdag, dagen som försvann.

Ja för så känns det. Imorse började det skit. Ingenting gick min väg och hämtade en lika stressad Angelica som också hade en sådan fantastiskt obra morgon. Tack för att jag inte är ensam om det då.
Torsdagar är dagen då jag har mest att göra, knappt så jag hinner sitta ner och andas. Fast jag tar mig tiden. Det är skönt då dagen går fort förvisso, men ändå också den tyngsta dagen med jobbigast uppgifter. Men jag överlever. Tror jag.
Fast idag har min stubin inte funnits alls. Och jag var tydligen inte ensam. En till kollega sa till mig innan jag skulle hem att hon börjat dagen med att säga "idag borde jag inte jobba med barn tror jag.." Och dom hade en halvdag i pulkabacken. Stackars henne.
Jag kan ha ett mycket varierande humör, fast mestadels glad. Men idag, så var det inte kul att jävlas med mig. Och hej, min röst försvinner med jämna mellanrum fortfarande så hur kul är det. Så försöka säga åt någon var ju nästan hopplöst med 10 andra ungar som överröstar. Nåja, det gick bra.
Men noll stubin idag. Synd om barnen ibland. Fast jag tror att dom var extra jävliga idag också. Kanske därför.
Fick iallafall hem min nya Håkan H dvd i brevlådan idag som jag beställt. Live på peace & love 2009. OM jag ska kolla på den och bli uppmuntrad i mitt städande! OOOH YES!
Lagom taggad för träning sedan. Kanon.
Tänk imorgon är det fredag och allt vad fredagsmys innebär. Middag & bio med bästaste <3.
Idag gjorde det mycket att sluta kl 16. Varje torsdag, cant be better.



jag vill känna pulsen från stan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback