snart väldigt gammal.

Igår var det ett riktigt hallå här hemma. Vi hade så himla roligt hela kvällen! Vissa onödiga och tråkiga saker dök upp mot slutet men det har vi nu släppt. Resten av kvällen gör att man inte tänker på det tråkiga. Kul också att så många kom! Tack <3 Fick twister, vin, öl, moserande vin, tequila och blommor. Återigen tack tack tack, men ville ju faktiskt inte ha något. Var ju glad att folk ville komma. För det var ingen big deal egentligen utan snarare en anledning till att festa till det lite utan att man går ut eller måste tänka på grannarna.
Och vi lyckades verkligen.
Idag har jag inte gjort många knop, hoppas alla mådde som dom förtjänade idag! Åkte och hämtade Emma för att åka till Snygg Ronnie där Stoffe var. Dom skulle senare iväg på 25 års fest så jag åkte vidare till Jimmy Ö. Skulle sno lite filmer och prata lite om gårdagen. Vi blev ganska rastlösa så det blev krysset för chips och godis. Mer än så har jag inte gjort idag. Jo pratat i telefon typ hela dagen. Men jag gillart.
Ikväll blir det lugna puckar då det är tidig match imorgon annars hade det nog varit lite fest ikväll med. Man fyller ju bara år en gång om året, right?
Kort och gott helt enkelt, gårdagen är värd att minnas! Dom som var där vet. Halv 8 hos mig.



för jag vill veta om kärlek finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback