sjuker.

Jag är hemma från jobbet idag. Inte helt hundra. Men vad gör man när man är sjuk är min undran. Har ringt och fixat med tele2 så att mina räkningar för internet och mobil kommer på samma faktura. Som jag blev lovad från början.
Annars nä fan inget. Glott runt på facebook. JÄTTE roligt. Not.
Får helt enkelt kika lite filmer. Enda rätta tror jag.
När mammilu kom hem från jobbet igår fick jag en liten "krya-på-mig-present" en liten händig 500 cocktails bok. Super nice var den! Finns massor av bra grejer i den.
Sådant kan jag helt enkelt inte få för mycket av. Världens bästa mammilu <3.
Och om någon har missat det så snöar det fruktansvärt mycket ute. Och har snöat typ HUR mycket som helst. Fantastiskt kul. Jag som älskar att skotta. Tur att jag gjorde det igår också. Yes, det kallar jag lycka.
Nu kanske det är bäst att äta något så man får lite energi och mår lite bättre.



känner mig som en främling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback