kunde lika gärna varit söndag.

Ja för det känns som det idag. Konstigt? Nej inte direkt. Det är för att jag ska åter till jobbet imorgon. Ångesten har inte kommit helt ännu, men det känns. Fast en mjukstart gör absolut ingenting. Bara imorgon sedan blev det helt plötsligt helg igen. Jätte konstigt.
Men det ska bli skönt att komma tillbaka till rutiner och lämna det här "paradis/fantasi livet" för exakt så har det varit. Jag har bara mått så himla bra under den här perioden. Men även det kommer ikapp. Har jag märkt.
Iallafall har det varit en mycket bra dag. Har hängt med Emma hela dagen. Vi började i rosaholmen och shoppade alldeles för mycket båda två. MEN det var faktiskt bara bra saker. Haha. Super mysigt och så en liten fika på det, vi pratade om allt. Intressant om inte annat.
Sedan bara hem och byta om för gymmet. Men nu känns det verkligen i kroppen att jag tränat som ett arsel hela veckan. Så imorgon tar jag träningsledigt, med gott samvete! Så ska väl kanske sola istället.
Blir lugnt imorgon då det är match på lördag. Men på kvällen blir det galej. Ja herregud, nykter en lördag det går ju bara inte? Pengarna bara flödar tydligen.
Det har verkligen varit en helt störd period. Men så himla rolig! Jag är tacksam för allt som hänt! Kunde inte gjort så mycket annorlunda, tror jag.



svarar inte, jag är inte skyldig han ett skit längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback