helg planer.

Eftersom att jag vet att Snygg Ronnie kommer att fråga så lägger jag upp en "fråge-playlist" här på låtarna han vill ha.
Kid Cudi - Up up & away
MGMT - Kids

Timbuktu - Stirra ner

Kid Cudi - Pursuit of happiness (mycket värd att lyssna på..)

Tror inte det var någon mer? Eller är jag snurrig?
Iallafall skrotade vi alla planer om bio och den eventuella bowlingen vi skulle spelat istället. Det blev bara en mys middag sedan säckade alla ihop. Så bio blir en annan dag, kanske nästa vecka. Jag hoppas det iallafall för jag är sugen på lite bio.
Och helgen blev planerad så fort jag träffade Emma och Ronnie. Känns skönt, jag gick inte på bolaget i onödan kan jag säga. Vi plockade upp Stoffe iallafall och drog till heron för, bowling och middag som endast blev middag. För betydligt mer pengar än beräknat. Haha. Men kul var det!
Och jag var chaufför idag så inget dricka för mig. Det är ju faktiskt match imorgon tidigt också. Så imorgon, match, middag och dryck. Kommer bli riktigt nice tror jag. Det blir det alltid med bästaste <3.
Har även tackat nej till möjligheten med lägenheten i Söderby. Känns rätt tungt faktiskt. Men inser väl senare att det var ett klokt beslut. Eller?
Nej men nu när man ändå är hemma hygglig tid, en fredag, så kanske jag kan göra något åt det och bara glo film och lägga mig.
Duktiga jag, med en bra kväll i bagaget.



allt är så enkelt när man börjar, långa vägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback