fy helvete va kallt.

Fruktansvärt kall dag även idag. Och jag klädde mig ordentligt! Inte fan hjälpte det tydligen. Det var trots en smula feber imorse och så gick det kanon idag. Fort om inte annat. Ombesiktningen på bilen är gjord också, skönt. Slipper åka tillbaka till Sätra och göra det.
Ikväll blir det inte många knop. Kanske måste städa lite. Har hittat massa härlig ny musik som jag sitter och avnjuter. Niiice som få. Kan det inte bara bli helg. Usch. Eller iallafall slippa vara förkyld och frusen hela jävla tiden.
Vill gärna också vinna lite på lotto. Skulle behöva rackarns mycket pengar. Ja vem skulle inte egentligen? Men det är hopplöst ibland bara.
Man är fan aldrig nöjd.

Kid Cudi - Up up and away.



det finns ingen poäng i att vara fri längre...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja vinna pengar skulle inte vara helt fel.. =)

2010-01-13 @ 22:20:36
Postat av: Emmelie

Btw den där handen var jävligt snygg måste jag erkänna!

2010-01-14 @ 14:02:48
Postat av: angelique

emmelie: nä verkligen inte! ;) hahahaha det säger du :P micke är den fantastiska fotografen till detta foto tror jag :P

2010-01-14 @ 16:49:14
Postat av: emmelie

Det förvånar mig inte alls :)

2010-01-14 @ 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback