det hände en grej.

Dålig bloggning från min sida. Kan ju vara för att jag inte haft en suck att hinna sitta vid datorn. Nyårsafton var kanon! Dunder mega middag hos Nattis & Löiktor som jag skrev. Super härligt och vilken stämning. Men ändå kändes det inte som nyår. Vi parta till ordentligt tydligen då, efter maten hamnade alla i matkoma. Vissa hade börjat mycket tidigt. Det hände en grej så jag blev kvar hos dom och sov där. Vi hade en diskussion på ca 2 timmar om fobier av olika slag. Hur mysigt som helst. Var kvar hela dagen jag och Viktor gick och köpte mat. Möttes av hela Salems gänget, dom hade inte heller kommit hem ännu. Slipsarna på sne och hyffsat slitna. Efter mycket om och men får jag låna Nadias bil för att åka hem till mig och fräscha till mig. Skulle nu hämta Ronnie, Jimmy och Emelie. Vi skulle hitta på något.
Slutar med att vi hamnar på RP för att inse att fest blir det nog minsann då också. Men startar med den klassiska spökrundan och jag blev given chaufför. Micke tog med sig öl och dom satte igång festen i bilen. Huur trevligt som helst. Haha.
7eleven, pappersmuggar att grogga i och 3,5 öl då drickat sinade.
Till slut lämnar vi bilen och jag får börja jag med. Möter resten av gänget för att se vad som händer. Hamnar hos Nypan på efterfest till strax efter 4 på morgonen.
Vaknar tidigt och Emma skjutsar mig för att hämta min bil. Sedan var det bara att sticka till idro och möta upp alla dönickar för att glo handboll. Tråkig match men ändå handboll.
Mat på benevento med Ronnie, Jimmy Ö, Emma och Stoffe. Släppte grabbarna hos GP, förutom Ronnie som ville med hem till mig när jag och Emma gjorde oss i ordning för kvällen.
Så åkte vi till GP och efter ett tag kom även Linda dit. Så kul att ses igen! Festen var onekligen igång.
In mot stan och vårat uppdrag St Eriksplan, Tikiroom, överraska Anton som just börjat jobba där. Lyckat!
När det led mot stängning åkte vi till Göta Källare för att svänga våra lurviga. Vilket gäng vi var, och fler blev vi! Startade som 15st och mötte några till där.
Lite körigt blev det efteråt då Emma råkade åka hem med min mobil och jag står solo i stan med Linda. Löste sig dock och jag fick en sjukt trevlig taxichaufför som jag dealade till mig ett bra pris, söder-salem 400kr. Tack för kaffet.
Så idag blev det att hyra film med Emma och Stoffe. Som för övrigt var död. Jätte härlig söndag. Jätte bra dagar!!
Jätte långt inlägg men whatever.
Bästaste.

Tack pappilu också för ditt inlägg!! Du är saknad <3.



även om jag inte kommer tillbaks till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback