bla bla bla.

Vissa saker gör mig så fruktansvärt irriterad. Typ sånt här! Det är inte okej. Kallar inte det för vänner/kompisar. Onödigt riktigt onödigt och löjligt. Säger ingenting mer då blir jag bara riktigt förbannad. Vilket jag redan är. Kul. En redig promenad för att rensa hjärnan och få ur irritationen tror jag minsann. Det här går inte.
Förstår mig inte på vissa helt enkelt. Och kommer nog aldrig göra det heller. Inte ens på mig själv.




dom kommer ångra sig, dom som behandlat mig så...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Tjena tjejen. Later inte sa bra det dar men det brukar ju losa sig. Vet att det snoar massor men inte har....Ses snart hoppas jag. Inget besked annu om fly mm. men vem vet en vacker dag star jag pa arlanda igen.... Puss o kram

2010-01-30 @ 09:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback